WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY:

REKLAMACJE

Oryginalne produkty PUCCINI objęte są dwuletnią, w szczególnych przypadkach pięcioletnią gwarancją. Informacje oraz warunki gwarancji zawarte są na etykiecie produktów. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy.

W celu rozpatrzenia reklamacji przez sprzedającego Klient powinien dostarczyć objęty reklamacją produkt wraz z dowodem zakupu tego produktu (faktura VAT) oraz wypełnionym formularzem reklamacji (kliknij aby pobrać) do sprzedającego na adres:

Dział Reklamacji - e-sklep Puccini Sp. z o.o.
Skarbimierzyce ul. Klubowa 2
72-002 Dołuje

Jednocześnie informujemy, że składając reklamację, klient oświadcza, że przekazywany produkt został zakupiony w sklepie puccini.pl lub na oficjalnym koncie marki na Allegro (SM-Puccini). W przypadku stwierdzenia, iż produkt nie został zakupiony w jednym z ww. miejsc, zwracający ponieście koszty odbioru produktu od PUCCINI i we własnym zakresie będzie mógł dokonać zwrot u właściwego sprzedawcy.

Proponujemy dwie formy odesłania reklamowanego towaru:

  1. Wysyłka towaru we własnym zakresie (w przypadku uznania reklamacji, zwracamy koszty przesyłki do kwoty 15 zł, pod warunkiem przedstawienia potwierdzenia zapłaty określonej kwoty).
  2. Przekazanie towaru do oficjalnego salonu Puccini (obsługa salonu wyśle towar do centrali)

Aby dokonać reklamacji należy:

  1. Pobrać i wypełnić formularz reklamacji (kliknij aby pobrać).
  2. Spakować produkt/-y wraz ww. formularzem oraz dokumentami zakupu (np. paragon, fakturę VAT), które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupu.
  3. W zależności od wybranej formy zwrotu:
    a) odesłać towar na adres:
        Dział reklamacji e-sklep Puccini Sp. z o.o.
        Skarbimierzyce, ul. Klubowa 2
        72-002 Dołuje
    b) oddać towar do salonu (zobacz pełną listę salonów)
  4. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sprzedający zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
  5. W przypadku nie uznania reklamacji, reklamowany towar zostanie odesłany do Klienta wraz z uzasadnieniem.

Szczegóły reklamacji opisane zostały w regulaminie puccini.pl w § 7.

UWAGA: Jeżeli nie mają Państwo pewności czy dana wada podlega reklamacji prosimy o przesłanie maila z pełnym opisem i zdjęciami uszkodzenia na adres reklamacje@puccini.pl.

Formularze do pobrania

- Formularz 1 - Formularz zwrotu towaru

- Formularz 2 - Formularz wymiany na produkt bez wady fabrycznej

- Formularz 3 - Formularz reklamacji